5 Aralık 2012 Çarşamba

Garanti Kapsamı



Hiç garantisi devam eden elektronik bir cihazınız bozuldu mu?

Bozulduysa, marka onu hiç bir ücret almadan tamir etti mi?

Muhtemelen ikinci soruya herkes aynı cevabı verecektir: HAYIR! 

Bugüne dek pek çok kez, garantisi devam ettiği halde teknik servislere avuç dolusu para ödedim. Örnek mi istiyorsunuz? Vereyim... 

Mesela HP marka laptop'ımın fanı haddinden fazla ısındığı için günün birinde tak diye kendini imha etti. Garantisi devam ediyordu. Servise gönderdim fakat bana şuanda tutarını hatırlamadığım bir fatura geldi. Çünkü laptop'ımın arızası garanti kapsamında değildi...

Sonra yine bir gün Babyliss marka saç düzleştiricim durup dururken çalışmamaya başladı. Servise gönderdim. Yine aynı yanıtı aldım: "Üzgünüz bu arıza, garanti kapsamında değil..."

Günlerden bir gün, Blackberry marka cep telefonumun tuşu bozuldu. Ayrıca ekran sık sık donup duruyordu. Garantisi hala devam ettiği için teknik servise gönderdim. Yanıt yine aynı;  "Üzgünüz bu arıza garanti kapsamında değil... Eğer arızanın giderilmesini istiyorsanız 350 TL ödemeniz gerekmekte."

Pardon?

Allahaşkına birisi çıkıp bana bu teknolojik aletlerin garantilerinin tam olarak neyi kapsadığını söyleyebilir mi? Telefonun tuşunu ben nasıl bozabilirim? Ya da saç düzleştiricimin günün birinde açılmaması için tam olarak ne yapmış olabilirim? 

Laptop'ımın fanının aşırı ısınması ve pat diye kapanıp bir daha hiç açılmaması benim hatam mı?

BU GARANTİLER TAM OLARAK NEYİ KAPSIYOR?

BİLEN VARSA LÜTFEN SÖYLESİN... 




4 yorum:

  1. haklısın cnm. varsa yoksa kullanıcı hatası deyip çıkıyolar bi güzel işin içinden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yahu, ben ne yapıp da saç düzleştiriciyi bozabilirim Allahaşkına:) Deli ediyorlar insanı...

      Sil
  2. ben bunlara inanmıyorum .. ya da denk gelmiyoruz birbirimizle .. şu bir gerçekki kadınlar kıvama gelmeden sevilmekten bile rahatsız olurlar.. keyiflerini beklemek zorundasınız.! ama aşk keyif işi değildir

    YanıtlaSil
  3. ben bunlara inanmıyorum .. ya da denk gelmiyoruz birbirimizle .. şu bir gerçekki kadınlar kıvama gelmeden sevilmekten bile rahatsız olurlar.. keyiflerini beklemek zorundasınız.! ama aşk keyif işi değildir .. bu arada zeynep hanım sizinle bişey konuşmak istiyorum .. siyahyagmurlar@gmail.com a ben zeynep diye e mail atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil