4 Mart 2012 Pazar

Geçen Haftanın Özeti

Geçen hafta…

Ortaokuldan beri en yakın arkadaşlarımdan olan fakat bir süredir görüşemediğim, deli gibi de özlediğim Eda'mla buluştum. Sonra yanımıza onun üç yakın arkadaşı daha geldi. Kızlara bayıldım ve onların uzun zamandır tanıştığım en tatlı, doğal ve eğlenceli kızlar olduğuna karar verdim… (Dane, Özge ve Rüya’ya selamlar:) Bu arada Num Num'ın tavuklu dürümünü denemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum. İnanılmaz lezzetli ve doyurucu! 


Bir kaç yıl önce hayatıma giren ama hiç çıkmamasını dilediğim, kısa sürede en’lerimden olan canım Esin’imin doğum gününe gittim. Orda da pek çok tatlı insanla tanıştım. Eskinin Fransız Sokağı, şimdinin ise Cezayir Sokağı’nda yer alan Gamsız Meyhane tam bir fasıl havası yaşatamasa da dekorasyonu ve sıcacık ortamıyla benden tam puan aldı. Gecenin sonunda sarhoş da olmadım değil. Tahmin edersiniz ki içki yine çeneme vurdu, konuştum durdum:)



Asker’de olan erkek arkadaşımla skype üzerinden görüntülü konuşma yaptım. Haftanın bana göre en güzel olayıydı. Napim çok özlemişim :/
Sarp ve Ben

Kuzenimin bu tatlı ikizleriyle tam 5 saat geçirdim. Evet, çok yoruldum ama iki akıllı ve tatlı çocukla bir arada olmak inanın her şeye değdi!

Kız kıza Ritz Carlton’da Brunch’a, ardından da Spa’ya gittim. Brunch Ritz Carlton’da bir başka oluyormuş kesinlikle, o kadar fazla ve lezzetli seçenek vardı ki nelerden yiyeceğimi şaşırdım! Spa kısmı ise inanılmaz keyifliydi. Nar terapisi ile yumuşacık bir masaj, ardından sauna, buhar banyosu, hamam ve jakuzi derken günün sonunda dinlenmek yerine ordan oraya koşturmaktan yorulduk ama keyifli miydi? Hem de nasıl! 


Kısacası benim için keyifli bir haftaydı. Bakalım bu hafta nasıl geçecek?

Herkese iyi haftalar!
Z.

4 yorum:

  1. haftan ne güzel geçmiş. İkizlere ayrı bayıldım, çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İkizleri bir de yakından görmen lazım. Yememek için zor tutuyorum kendimi:)

      Sil
  2. ohh sefanız olsun pek bi dolu dolu geçmiş darısı bu haftanın da başına canım:)

    YanıtlaSil