19 Mart 2012 Pazartesi

Bisiklet Aşkı!

Nihayet güneş açtı… Dışarıda harika bir hava var. Yılın en sevdiğim zamanı, ilkbahar kapıda! Sanırım tam da bu nedenle sahilde koşmak, yürümek, çimlere yayılıp temiz havayı doyasıya içime çekmek istiyorum. Ha bu aralar bir de deli gibi bisiklete binmek istiyorum.

Ortaokuldayken bir bisikletim vardı. Sevgili dayım bir gün bisikletimi benden ödünç istedi ve adaya gitti. Döndüğünde yanında bisikletimin olmaması hala içimde uktedir! Evet, bisikletimi adada ya bisikleti olmayan birine vermişti ya da unutmuştu. Tam hatırlamıyorum…

Sonuçta yıllardır bir bisikletim yok. Açıkçası bu çok da umurumda değildi… Ta ki dün sabaha kadar! Dün sabah güzel havayla birlikte bir bisikletimin olmasını canı gönülden istedim. Bunu sesli dile getirdiğim anda ise bisikletim hazırdı! O anda yanımda bulunan arkadaşım Serra kendisinde bir bisiklet olduğunu ve bana verebileceğini söyledi. Evet, galiba biraz fazla temiz kalpli bir insandım:)

Gerçi ben şöyle ahşap koltuğu ve önünde hasır bir sepeti olan beyaz bir bisiklet istiyordum ama olsun, hiç yoktan iyiydi:) Şimdilik bununla idare edeceğim, sonrasında ise kararlıyım, kendime vintage bir bisiklet yaptıracağım… Tıpkı aşağıdakiler gibi…

Bence her biri inanılmaz güzel!
Bu arada blog’umu okuyan beyler varsa kız arkadaşlarına doğum günlerinde böyle bir vintage bisiklet yaptırabilirler. Şahsen ben böyle bir hediye karşısında sevinçten delirebilirdim. Aklınızda bulunsun:)  












Sevgiler.
Z.

15 yorum:

  1. hepsi çok güzelmiş hakkaten. istersen sen de arkadaşının sana verdiği bisikleti bu hale getirebilirsin:) ama sonra geri almak ister mi bilmem;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma gelmedi değil, bir boyaya bir sepete bakar :) Bakalım...:)

      Sil
    2. al canim yap istedigini ama benimki erkek bisikleti aradaki demir zorlayabilir:)

      Sil
    3. al canim istedigini yap bisiklete ama benimki erkek bisikleti, aradaki demir biraz zorluk cikarabilir.

      Sil
    4. hahah bisikletin sahibine yakalandık adfghjklhjk

      Sil
  2. Ben de geçen seneye kadar yıllardır bisiklet kullanmamıştım, geçen sene bisiklet aldık eşimle beraber ve yazın bir hayli çok bindim bisiklete. Bu hafta sonu ben de çok istedim bisiklete binmeyi ama hasta gibiydim kaçırdım. Umarım haftaya:)

    Benim vintage bisikletten sonra geldiğim nokta işte şurada:http://gunicinderastladim.blogspot.com/2011/04/bisiklet_21.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin geldiğin nokta daha bir sportif ve sağlıklı olmuş:)) Evet, vintage değil belki ama olsun bisiklete binmek her şekilde güzel:)

      Sil
  3. Ahhh..icim gitti:) Gecen seneden beri kafaya koydum bir bisiklert almayi. Havalar isinsin da alayim deyip duruyorum, havalar isindi ve icim kipir kipir olmaya basladi. Simdi bunlari görünce hepten sabirsizlandim. Icimdeki kücük kiz canlandi yine, pembe pembe...:)

    Bisiklet almami hizlandirmada katkin oldugu icin simdiden tesekkürler ve memnun oldum bu arada, bloguma hosgeldin:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili EQ, inan ben de çok memnun oldum:) Akşam akşam cem yılmaz yorumunla kahkaha atmama neden oldun, asıl sen hoş geldin:) Her zaman bekliyorum:)

    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Simdilik iki günlük bir inzivaya cekilicem azicik, internet icin cok kisa 'göz atimlik' vakitlerim olacak, ama ondan sonra söyle bir didik didik edecegim ilk firsatta blogunu:) Bu yazini blogumda paylastim zaten müsadenle. Eminim arada daha paylasacaklarim olacak.

    Öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim paylaştığına, dediğim gibi her zaman bekliyorum:) Çok sevgiler. Ben de öpüyoruum:)

      Sil
  6. Ben de full demirden bir bisikleti ilerde dekor olarak salonumda kullanmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir fikir. Bu bisikletleri ararken öylelerine de rastlamıştım aslında. Bilseydim senin için onlardan da koyardım:)

      Sil
  7. Bayıldım ben bu bisikletlere,geçen yıl oğluma bisiklet alırken ben de istedim eşimden ama o ortak kullanırız diyerekten böyle kız bisikletlerinden değil de unisex birşey aldı,çok ağır ve 2 bisikleti arabanın arkasına takıp sahile gitmek epey zahmetli,istediğim gibi kullanamadım hasılı..umarım bunlardan biri senin olur..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Umarımmm:) Çok teşekkürler yorum için:)

    YanıtlaSil