17 Aralık 2010 Cuma

Merkür'e İnat Eğlenceli Karikatürler

"Cem Yılmaz'dan sonra en çok neye gülersin ?" diye bir soru sorulsa bana, cevabım çok net olur;

 Karikatür.

Çok ama çok seviyorum, çok gülüyorum falan filan.

O nedenle en sevdiğim bir kaç karikatürü burada paylaşayım istedim, bu aralık ayı benim için oldukça kötü geçiyor,tüm kötü haberler üstüste geliyor.

Merkür denen şey geri gidiyormuş ve herşeyi olumsuz etkiliyormuş, belki de ondandır, bilemiyorum :)

Benim gibi merkürün bu hareketliliğinden olumsuz olarak etkilenenler ve 2010 Aralık ayına lanetler yağdıranlar için işte eğlenceli karikatürler ;




























Herkese iyi haftasonları, Z.




2 yorum:

  1. eve gidip bunu mu yazdin? daha once mi yazdin? acaba bize hangi karikaturu anlatacaktin ...

    YanıtlaSil
  2. haha daha once yazmıstım senınle bulusmadan once :)

    YanıtlaSil