8 Aralık 2010 Çarşamba

İlişkinizdeki "odun" kim ?

    Her sabah işe gelirken radyoda dinlediğim Nihat’ la Muhabbet programının resmen müdavimi oldum.O kadar eğlenceli bir program hazırlıyor ki Nihat Sırdar, insanın arabadan inip de işe gidesi gelmiyor.
   Kendisi programında her gün bir konu belirliyor ve insanlar o konuyla ilgili mesajlar gönderiyorlar. İşte bugün o mesaj gönderen dinleyicilerden biri olmama ramak kaldı. Çünkü sevgili radyocumuz öyle bir soru sordu ki, amcamın hastalığından dolayı bozuk olan moralimi bir an için unuttum ve gülümsedim. Cuma gününden beri ilk gülümsememdi bu. Ciddiyim.
  İşte bir anlık gülümsememe neden olan soru;
 Sizin İlişkinizde ki “odun” kim ?
Gülümsedim çünkü “odun”  kelimesi  erkek arkadaşımdan belki de kırk kere duyduğum bir kelimeydi.
“Ee Zeynep nasıl bir sevgili peki?” diye soran arkadaşlarımıza bakıp, önündeki tahta masaya vurarak, “Ha bu masa, ha Zeynep ! “ dediğini çok duymuşumdur.



Ama anlamadığı birşey var. Ben aslında odun değilim, sadece herşeyde biraz fazla mantık arıyorum.
Mesela sokakta yürürken elimde tek bir kırmızı gül ile dolaşmak bana çok komik geliyor. Çünkü bence çiçek dediğin yolda yürürken alınınca güzel değildir, hiç ummadığınız anda evinize gelen çiçektir güzel olan. Ya da sevgiliniz sizi almaya geldiğinde, ön koltukta duran bir bukettir.
Diğeri evden okula gitmek için çıkmış, ama okulu ekip erkek arkadaşıyla buluşmuş aklı bir karış havadaki kızın, yanında sevgilisi, elinde çiçeği sokaklarda dolanması gibi geliyor bana.
Erkek arkadaşımın bana şiir yazması, üstüne bir de onu okuması da ayrı bir komik bence. “Ben seni sevmeyi sevdim”  tarzı şiirler bana göre değil yani.
 Sırf 14 şubat sevgililer günü diye çıkılan yemeklerde çok samimiyetsiz bence. O gün doğumgünüm olmasa erkek arkadaşımla sırf günlerden 14 şubat diye buluşup mum ışığında yemek yemezdim, eminim.
Neyse ki o bunların hiçbirini yapmıyor, ya da hep yapası vardı ama ben bir şekilde hevesini kaçırdım, bilemiyorum.
Bazen insan romantiklik de istiyor tabiki, ama ben ilişkinin ilk günlerinden itibaren romantik çiftlerle dalga geçtiğim için artık erkek arkadaşımda romantiklikten uzak bir insana dönüştü, anlayacağınız bir nevi kendi elimle canavar yarattım.
Mesela bugün bizim için önemli bir gün ama amcamdan dolayı o kadar üzgünüm ki canım ne dışarı çıkmak istiyor, ne yemek yemek, ne de eğlenmek.. Ama itiraf edeyim insan eve geldiğinde bir buket çiçek görmek istiyor. Hele de bu kadar moralim bozukken.. Ama dedim ya Frankenstein misali, kendi elimle yarattım bir kere o canavarı, bu tarz beklentiler içine girmemem gerek..

Yine de beni bu odunluğumla kabul etmiş erkek arkadaşıma huzurlarınızda teşekkür ediyorum.
Ve evet kabul ediyorum; bu ilişkideki "odun" benim =)


5 yorum:

  1. :)) Sanırsam ben de bir odunum, ve de ben bir balık burcuyum buna rağmen. :)

    YanıtlaSil
  2. olsunn odun olmak guzeldır, bız boyle mutluyuz dıyelım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. o canavar zaten canavar olmak eğilimindeydi zeyno!

    bence sen hala bunları düşünebildiğin için odun olmayan tarafsın! muck..

    YanıtlaSil
  5. sevgili celebi74; yok gercekten odun olan taraf benım :) haksızlık edemem yani :)

    tesekkur ederım yorumun ıcın :)

    Sevgıler.

    YanıtlaSil