22 Ocak 2013 Salı

En Güzel Dekorasyon Öğesi: KİTAP





Küçüklüğümden beri beni tanıyanlar bilir; kitaplara bayılırım. Öyle D&R'dan alınmış yeni kitaplara değil ama... Eskilere...

Sahaflarda satılan, sararmış yapraklı, missss gibi kokan eski kitaplara ölüp biterim.

Benim için içine not yazılmış ve sahaftan alınmış bir kitap dünyanın en güzel hediyesi olabilir.

Küçük bir kızken, babam sık sık bana kitap hediye ederdi. Hatta bir keresinde, beni soda getirmem için mutfağa yollamıştı. Buzdolabını açmamla o sıralar en çok istediğim kitabı görmem bir olmuştu. İşte bu kadar basitti beni mutlu etmek, çok çok mutlu olmuştum.

O günden beri de benim için kitap eşittir mutluluk demektir. Bir kitabı elime aldığımda hissettiğim hissi tarif etmem imkansız.

Bu nedenle ileride kendi evime geçtiğimde, evimin herhangi bir yerinde mutlaka içi tıka basa dolu bir kütüphanem olsun istiyorum. Evime geldiğimde daha çok mutlu olayım diye...

Aşağıdaki öneriler bence işe yarar nitelikte, siz ne dersiniz?







Merdivenli bir evi olanlar için:)










Bol kitaplı günler dilerim,
Z.

3 yorum:

  1. Çok harika tasarımlar, bayıldım :)Bol Kitaplı günler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, size de:)

    YanıtlaSil
  3. mukemmel bir goruntu kitap gibisi var mi insanin en iyi dostu en iyi yol gostericisi oluyor.

    YanıtlaSil