21 Kasım 2012 Çarşamba

DIY: DEKORASYONDA BALKABAĞI

Siz hiç balkabağı çorbası içtiniz mi?

Ben ilk kez Viyana'da içmiştim. O zamanlar biraz da küçük olduğumdan mıdır nedir; başta ne çorbası olduğunu anlamamış, Avusturyalılar mercimek çorbası pişirmeye çalışmış ama başaramamış sanmıştım:) 

Sonrasında ise tadına, rengine her şeyine bayılmıştım.


Yok, burada çorbanın tarifini falan paylaşacak değilim. Bahsedeceğim farklı bir şey. Hiç balkabağını evinizin dekorasyonunda kullanmayı düşündünüz mü? İnternet üzerinde tesadüfen rastladığım bir fotoğraf, beni daha fazla fotoğraf aramaya itti. Sonuç mu? Aşağıdaki fotoğrafları çoktan arşivime kattım. Sizlerle de paylaşmak istedim... Bakalım benim kadar beğenecek misiniz? 


Yapıştırmalı harflerle farklı bir görünüm elde edebilirsiniz. 



Balkabağını olduğu gibi sade şekilde sehpanın üzerinde kullanmak bile ne güzel bir görüntü çıkarmış ortaya...




Saplarını kesip mum yerleştirebilirsiniz. 



Daha renkli bir balkabağı isteyenler için:)


Zımba modası balkabağına sıçramış:)



Önemli yemek davetlerinizde böyle bir sunum yapsanıza! 

BALKABAĞININ İÇİNİ OYARAK VAZO OLARAK DA KULLANABİLİRSİNİZ! 



İşte bu favorim! 



Balkabağı zamanla çürüyen bir şey. Fakat merak etmeyin, bir yıldan önce çürümüyormuş... Eğer verniklerseniz ise ömür boyu kullanabiliyormuşsunuz. 

Ne dersiniz? Beğendiniz mi?



3 yorum:

  1. Balkabaklarını oldukları gibi bile çok seven ben, bu provence versiyonlarına aşık olmuş olabilirim Zeynep’cim :)) istisnasız her karede konuldukları yeri doldurup bambaşka bir hava vermişler. En çok şömine üzerinde ve vazo olarak kullanımlarını sevdim, harika bir inspiration oldu bana! :)

    not: kremalı balkabağı çorbasına bayılırım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm bence senin sevimli terasının bir köşesinde de çok güzel durabilir bu balkabakları:) Bu arada ne alaka ama dün senin hindistan cevizi toplarından yaptım! Harikaa oldu, baya bir kulaklarını çınlattım yerken:)

      Sil
  2. BALKABAKLARINI ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ. BALKONUMDA BİR KÖŞE BİLE YAPTIM :)

    YanıtlaSil