20 Mart 2011 Pazar

Esquire'da Bir Zeynep

Bloglar kapalıyken kimimizin hayatı oldukça sıradan geçmiştir, kimimizin başına kötü şeyler gelmiştir, kimimiz ise belki de hayatı boyunca unutamayacağı anlar yaşamıştır, kim bilir. Sanırım ben şanslı olanlardanım.

Tahmin edebileceğiniz gibi, çoğu blogger'ın hayalidir bir dergide yada gazetede çalışmak. O halde itiraf edeyim, başlangıçta sırf sıkıntıdan açmış olsam da bu blog u, bir süre sonra ben de bir dergide yada gazetede çalışmayı hayal ettim, hatta etmekle kalmadım, bu uğurda pek çok yere yazılarımı gönderdim, başvurular yaptım.

 Bir yandan da yazmaya devam ettim tabi, çevremdeki insanlar beğendikçe yazdım, yazdıkça da beğenildim.



Ne de olsa artık tam olarak durmak istediğim yeri biliyordum. Ne istediğimi bildiğim için inandım, uğraştım ve geçtiğim 7 aşamanın sonucunda nihayet Turkuvaz Medya Grubu'na ait Esquire dergisine alındım !

Bundan böyle gerçekten istediğim sektörde çalışacağım, bu kadar istekli ve en önemlisi heyecanlı olduğum için de inanıyorum ki, çok başarılı olacağım.

Yazı hazırlayacağım, röportaj yapacağım, o derginin her sayfasına bir şekilde dokunacağım.

Yani demem o ki, ben artık Esquire 'dayım.

Yaşasın ! :)

7 yorum:

  1. ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK TEBRİK EDERİM CANIM!!!!! :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim inanılmaz sevindim bu habere :))) İnandığın şey uğruna çabalarının sonucunu en güzel şekilde almışsın Zeynep'cim.Kendim olsam senin yerinde bu kadar sevinirdim inan!

    Yazılarını bundan sonra Esquire'de takip edeceğim canım :)

    YanıtlaSil
  3. süper süper süper ! :)

    YanıtlaSil
  4. hepinize ayrı ayrı cok tesekkur ederım, gercekten buu yorumların son derece ıcten oldugunu bılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Facebook'taki İngiliz dili ve edebiyatı sayfasından görüp takibe aldığımı hatırlıyorum.Nereden nereye ..Başarılar :)

    YanıtlaSil
  6. :) Yalnız bu yorumu okuduktan sonra ne zamandır Ingılız Edebıyatı ıle ılgılı bır yazı yazmadıgımı farkettım. Bır sonrakı post um kesınlınkle bu yonde olacak :)

    YanıtlaSil