6 Ocak 2011 Perşembe

Sonunda Bende Mimlendim :)


Heyyy sonunda bende mimlendim ! =)
Mim nedir bilmeyenler için hemen anlatayım.  Sizi takip eden bloglar çeşitli sorular hazırlıyorlar ve sizden cevaplamanızı istiyorlar. Bence kişilerin birbirlerini tanımaları için yada bir konuda farklı fikirlere başvurmak adına oldukça eğlenceli bir yöntem.
Ve gelelim beni mimleyen pek sevgili komşu blog Vesselam'ın sorularına,

1- Kaç Yaşındasınız ? 23 yaşındayım ve mümkünse hep bu yaşta kalayım, büyümek istemiyorum:(
2- İsminizin Son Harfi Ne ? P
3- En Sevdiğiniz Renk ? Beyaz
4- Kilonuz Kaç ? 53 yada 54
5- Boyunuz Kaç  ? 1.67
6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz ? 2. ve son çocuğuyum. Ailenin en küçüğü olmak ideal bence:)  
7- Sizce Sarışın Mı Esmer Mi ? Kesinlikle ESMER
8-Sigara Kullanıyomusunuz ? Hayır kullanmıyorum
9-Alkol ? Ara sıra, bazı bazı.
10-En Sevdiğiniz Şarkı ? Çook var ama iki tanesini söyleyeyim; Ronan Keating – When you say nothing at all ve Serdar Ortaç- Heyecan. ( birbiriyle ne kadar alakalı değil mi ? :)
11-Çayı Fincandamı İçersiniz Çay Bardağındamı ? Çayı fincanda içmeyi severim hele de o fincan İngiliz 5 çaylarında kullanılan porselenlerdense o çay hiç bitmesin isterim =)

Sorular ve cevaplar böyle . Çok eğlenceli oluyormuş bu mim olayı, sevdim ben bu işi. O nedenle tüm mimlere açığım , benden söylemesi :)

Sevgiler,
Z.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder